15 Ağustos 2013 Perşembe

Pratik Pareo Dikimi / DIY Pareo

Tatil güzelde dönüşü biraz koşuşturmalı oluyor,yerleşmek zaman alıyor doğrusu.Uzun zaman oldu post yayınlamayalı herkesi özledim :) dikiş dikmeyide özlemişim artık biryerden başlamak gerek.

Pareoyu tatile gitmeden önce dikmiştim fakat yayınlama fırsatı bulamadım.Önceki senelerde de bu modeli şifon kumaştan dikmiştim tabi o eskidi bende yeni bir tane yaptım.Kumaşı şifondan biraz kalın,ama şifon olanı daha çok sevmiştim.Çünkü daha dökümlü duruyor ve daha ince olması pareo için daha uygun.








Model çok basit.Kumaşım 1,5mt civarındaydı.Omuz dikişi yapmadım,kumaşı ikiye katlayıp yaka kısmını kestim ve yakayı biye ile geçtim.Kumaşın tüm kenarlarını overlokla kıvırdım bir önceki postta detaylı anlatmıştım.En son kumaşın yüzünden kol altı mesafesini işaretledim 15 cm kadar içerden kol altına kadar düz diktim.Hepsi bukadar plajda havuzda çok kullanışlı.İstenirse şort veya pantolon üzerine tunik olarak bile kullanılabilir.


Siyah çizgilerden kestim, kumaşı açıp sağ ve sol kısımlara beyazçizgi ölçüsünde düz dikiş geçtim.






11 yorum:

  1. wowwwwwwwwwwwwww!!!! süpersin cnm, yine harika bişey yaratmışsın...Buarada özlettin çok:)))
    zaten senin bu dökümlü, şık tarzın bir harika çok beğeniyorum. Kumaş seçimin ve rengi de çok hoş, maviş gözlerine çooook yakışmıştır:)))
    sevgiler, öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok özlemişim canım :)
      Beğenmene sevindim, çok öpüyorum .

      Sil
  2. pretty top :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/08/summer-fav-with-sheinside.html

    YanıtlaSil
  3. Ay ay, tatilciler birer birer dönüyor :) Hoş geldin canım, özledim vallahi. Tatilden eve dönüş, rüyadan uyanmak gibi oluyor biraz...

    Pareon çok pratik, bir o kadar da şık, sana da çok yakıştığına eminim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nowa hanım bende sizleri özledim.Tatil dönüşü adaptasyon biraz zor oluyor :)
      Eskişehir'in havasına alışıcaz tekrar,sevgiler benden...

      Sil
  4. Günlük olarak da giyilebilir çok şık olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş,çok seviyorum bunları ben,ellerinize sağlık
    sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ve pratik ,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nur, bu güzel çalışmanı nasıl atlamışımmm şaştım kaldım. Canım bu da son derece pratik ve kullanışlı bir model güzel günlerde kullanman dileğiyle.. Hem pratik hem rahat hem de elegan duruyor bence. Melis'e katılıyorum, güzel gözlerini ortaya çıkartacak iyice;)) Sevgiler tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. dikmeyi en sevdiğim modeldir bu, kesmesi dikmesi toplasan bir saat. harika olmuş canım eline sağlık.

    YanıtlaSil