15 Nisan 2014 Salı

DIY kolye ve bilekliklerim

Bu modeli geçtiğimiz günlerde Stradivarius'ta görmüştüm. Yapılabileceği fikrini sevgili Melis Melislicious verdi. Takı konusunda tecrübeli değilim ama arkadaşlarım sağolsunlar yardımcı oluyorlar.

Bende kendimce bir çalışma yaptım,orjinal model daha kalındı ben biraz daha incesini yaptım.


Bu bilekliğim sevgili arkadaşım gooogoook Handan'ın hediyesi.Renkleri ve modelini severek kullanıyorum.

Bu da Handan'ın bilekliğinden ilham alarak yaptığım bilekliğim.

17 yorum:

  1. Somon kolye harika bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. cnmcm zevklerimiz ortak birlikte çok güzel bir parça keşfettik ve sen yetenekli ellerinle onu hayata geçirdin:))) baktıkça tekrar bakasım geliyor nasıl tatlı olmuş, rengine bayıldım bu ton bahar yaz kombinlerimde çok kullandığım ve herşeyle uydurduğum çok tatlı bir renktir.... hayran kaldım ben:)))
    ellerine sağlık cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,
      iyi oldu yazlık penye kolye :) Sağol

      Sil
  3. Hepsi çok güzel ama kolye harika olmuş , renk renk yapıp takmalı valla :) , sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende düşünüyorum birkaç renk daha iyi olur yazın :)
    Sevgiler benden. ..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, çiçekli kumaştan yapmak istedim bende ;) nasıl yapıldığını da paylaşırsanız süper olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yapım aşamasında fotoğraf çekemedim biraz karışık ancak bir video düzenlemek iyi olurdu:)
      Sevgiler

      Sil
  6. Canım çok şık olmuşlar! Senin yaptığın Stradivarius'tan güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir çalışma olmuş sevgili Nur, hiç de mütevazı olmaya gerek yok gerçekten çok hoş olmuş;)! Eline sağlık canım, güzel günlerde kullan. Bak şimdi benim de yapasım geldi;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim canım teşekkürler,eminim sende güzel bir tane yaparsın :) sevgiler

      Sil
  8. Çok hoşuma gitti yaz renklerinde güle güle kullan Nur abla :)

    YanıtlaSil
  9. wayyy çözmüşsün olayı
    harika olmuş valla ellerine sağlık baby <3

    YanıtlaSil