26 Eylül 2014 Cuma

İkat desen kavanoz boyama / diy ikat design ethnic painted

Ben bu sezon etnik ve bohem tarzına fena halde tutuldum. Aksesuar olarak yada kıyafetlerdeki duruşunu seviyorum.


Boyamaları genelde kumaşlara uyguluyordum, fakat bu sefer elimde aynı markanın üç tane kavanozu boş olunca değerlendirmek istedim. Kavanoz boyama işine bende kendimce böyle bir yorum getirdim. Bakalım beğenecekmisiniz?


Kavanozu önce ön, sonra arka yüzeyine X şeklinde bantladım daha sonra iki çarpının tam ortasından da komple bant geçtim.
Bantlı kısımlar boyanmamış oluyor böylelikle kullanırken içine koyduğunuz ürünü görebiliyorsunuz.
Ben taban rengi olarak beyaz seçtim boyadım ve kuruduktan sonra diğer renkleri çalıştım.Ikat desen olduğu için muntazam boyamanıza gerek yok, salaş bir havada olması daha güzel.
Boya kuruyunca bantları söktüm ve komple iki kat sprey vernik yaptım.Boyanmamış kısımlarda buzlu cam görüntüsü almış oldu.

Daha bekleyen iki kavanozum var, değişik renklerde onlarıda boyayacağım. Farklı olduğu için ben çok sevdim :) mutfağıma da uygun bir tarz oldu.

6 yorum:

  1. Bu ara bohem dekorasyona bende çok fena takmış durumdayım. Mutaklarda da çok hoş duran bir tarz. Bu kavanozlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, süper!

    YanıtlaSil
  3. cnm çok farklı bir tasarım olmuş çok beğendim ben:))) zaten ben de senin gibi etnik desenlere bohem tarzlara bayılıyorum! ellerine sağlık cnm
    öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel olmuş canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş canım, ellerine sağlık. İçindekini görebilmek de çok iyi. Vernik uygulayınca buzlu cam gibi oldu diyorsun, içindekinin görünmesini engellemedi, değil mi ? Güle güle kullan.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık canım, güzel bir değerlindirme olmuş, rengarenk;) çok hoş... diğerlerini de merak ediyorum;)) sevgiler.

    YanıtlaSil